Stanowią jedno z najważniejszych działań, gdy przedsiębiorstwo zamierza zacząć podbijać Sieć ze swoją ofertą. Jeżeli planuje ono wejśc na rynki zagraniczne, jednocześnie nie prowadząc na nich działalności ani nie otwierając tam oddziału, wtedy Internet wydaje się najbezpieczniejszą opcją. Można dzięki niemu dotrzeć do szerszego grona odbiorców i nie wydać na ten cel więcej, niż wydałoby się w przypadku handlu krajowego. Wszystko polega na odpowiednim promowaniu bloga, sklepu i strony firmowej.

Każdy z tych elementów jest częścią procesu, jakim jest pozycjonowanie stron internetowych Warszawa. Jego zadaniem jest umiejętne wprowadzenie linku na listę wyszukiwania, jaka się pojawi po wpisaniu frazy przez użytkownika. Do tego celu udostępniane są różnorodne narzędzia i metody, które pozwalają na zrobienie lepszego wrażenia na programach, które zajmują się selekcją i szeregowaniem informacji oraz indeksowaniem treści. Dzięki temu znacznie łatwiej jest oceni przydatność linku dla użytkownika, a tym samy wskazać mu drogę do znalezienia oferty danej firmy.

Konieczne są przy tym różnego rodzaju działania dodatkowe, jednak w swojej esencji wygląda to właśnie w ten sposób.