Pracujesz w domu zdalnie, jesteś blogerem, czy bowiem od dawna mierzysz się z zamiarem stania się Webmasterem?
Niezależnie od odpowiedzi udzielonej na powyższe pytanie warto uzupełniać, uaktualniać nieustannie własną wiedzę w tym obszarze. Natomiast jeżeli zostałeś nowicjuszem, dobrze jest poznawać kolejne części budowy składni kodowej stron, serwisów w technologiach HTML i mieszanych systemach zarządzania treścią (CMS() – obecnie stosowanymi dzisiaj technologiami tworzenia stron www.

Znacznik meta property – jakie spełnia zadania?

Należy wiedzieć, iż niema wszystkie znaczniki stron www są zamknięte w nagłówkach głównych kodach źródłowych (czyli liniach tekstowo-informacyjnych dla serwera) typu „<head>… </head>”
Sama definicja składni/ prosta instrukcja kodu, czyli meta property jest zespoloną częścią tagów z grupy
nazywanej Open Graph (OP). Dzięki temu razem z Open Graph pozwalają na kontrolę sposobu- wyświetlania poszczególnych wpisów w portalach Social Media, typu: Facebook, Twitter, Instagram, Likeding i wielu innych.
Za ich pomocą możliwe jest zaprezentowanie obrazów lub video, określony schemat/ sposób.

Na co pozwala znacznik meta property, będący w Open Graph ?

Składnia ta odpowiada za tworzenie niestandardowych tytułów, opisów do postów, również określa ona lokalizację, a także język oraz oddaje możliwość użytkownikowi linkowania bezpośredniego- wprost, do aplikacji Facebooka. W przykładowo linkowanie pod postacią komentarzy. Oczywiście to są tylko niektóre możliwości protokołu, tagów Open Graph, jest ich o wiele więcej.

Co można osiągnąć, dzięki meta property + Open Grapch?

Przy pomocy zastosowania powyższych instrukcji można zwiększyć zasięg/ zakres własnej rozpoznawalności w szeroko rozumianym dziś Internecie, i to dwukrotne albo trzykrotne – spowodować zwiększenie ruchu na własnym Facebooka.
Głównie poprzez zastosowanie odpowiedniego wykorzystania obrazków. Ustawienie wyświetlanego obrazu w optymalnym rozmiarze, gwarantującego większą skuteczność na Fanpage.

Podsumowanie:
Dobrze jest stosować dostępne powszechnie możliwości – personalizacji nie tylko stron, ale także i linków prowadzących do niej, dzięki funkcjonalności OP, jakie są oddane do dyspozycji autora/ projektanta strony, czy portalu w Sieci.