Choć nie brakuje wielu krytycznych uwag, że pozycjonowanie za efekt jest w pewnym stopniu wyzyskiem, to takie rozwiązanie zarówno dla wykonawcy jak i zamawiającego usługę ma wbrew pozorom całkiem dużo zalet. Jeśli byśmy się głębiej nad tym zastanowili, to dojdziemy do wniosku, że wiele osób będących przeciwnikami takiej metody rozliczania, tak naprawdę nie ma zbyt wielu logicznych argumentów, potwierdzających słuszność ich tezy. Wielu przeciwników tej metody rozliczania pracy to osoby, które na co dzień zajmują się pozycjonowaniem.
Ich niechęć do pozycjonowania ze efekt wynika przede wszystkim braku pewności i wiary we własne umiejętności. Nie chcą się zgodzić na taką metodę rozliczenia bowiem mają dość duże obawy ( często niesłuszne), że nie uda im się skutecznie wypromować strony swojego klienta, a co za tym idzie uzyskać za to oczekiwaną zapłatę. W praktyce każdy, kto decyduje się na pozycjonowanie za efekt swoją zapłatę w odpowiedniej wysokości otrzymuje dopiero w momencie, kiedy promowana przez niego strona osiąga odpowiednią pozycję w rankingach wyszukiwania (im wyższa tym wyższe wynagrodzenie).
Najnowsze komentarze