Często widzi się je przed pubami, restauracjami czy barami, w których oferowane są ciepłe posiłki. Jak i przy wielu innych punktach sprzedaży, gdzie właściciele pragną poinformować zainteresowanych, że mają im do zaoferowania coś interesującego, jakąś ciekawą promocję dnia albo tygodnia. Takie reklamy sprawdzają się najlepiej w przypadku, kiedy klienci muszą być poinformowani na bieżąco, w momencie, kiedy pomysł na promocję pojawia się w ofercie. Jest to trudne w przypadku firm, które posiadają liczne oddziały, jednak, gdy interes jest mały, to doskonała okazja do stworzenia więzi i zaufania oraz obrazu szybkich korzyści.

Takie potykacze reklamowe z całą pewnością służą nie tylko małej gastronomii, ale też cukierniom i wszelkiego rodzaju barom mlecznym, które to z pewnością są w stanie zaoferować swoim klientom niesamowite promocje i korzystne zniżki. Wystarczy się dobrze rozejrzeć, aby znaleźć ciekawe propozycje, zwłaszcza, gdy zamierzamy dopiąć nasz budżet w określonym czasie, kiedy to większość pieniędzy jest już dawno na wyczerpaniu. Powinniśmy sobie wtedy zdawać sprawę, że to idealna okazja i korzystać pełnymi garściami, gdy zachodzi taka konieczność.