Obecnie każdy przedsiębiorca wie, że jak wiele czynników zależy od sukcesu jego firmy. I nie są one bynajmniej ograniczone do jakości produktu i czy też ceny, za jaką można go nabyć. W grę wchodzi znacznie więcej złożonych zależności, dzięki którym można efektywnie prowadzić pozarolniczą działalność gospodarczą. Wystarczy jedynie uzmysłowić sobie, na co konkretnie trzeba zwrócić uwagę i jakie istnieją podstawowe techniki wcielania ich w życie tych właśnie elementów. Od tego bowiem zależy jakość i ilość sprzedanych towarów.

Tym zadaniem obarczony jest marketing internetowy Kraków. Musi on poznać upodobania i nawyki klientów oraz umiejętnie wykorzystać je w stosowanych technikach perswazji. Dzięki temu jest on w stanie sprawić, że konsumenci chętniej dokonają zakupu i zaufają danej marce, wierząc, że spełnia ona ich wszystkie oczekiwania. Ze względu na różnorodne czynniki zewnętrzne i wewnętrzne nie jest to jednak tak prosta sprawa, jak się wydaje. Nie można jedynie manipulować jawnie zachowaniem innych, mamiąc ich obietnicami bez pokrycia. Wszystkie korzyści wymienione w ofercie muszą mieć rzeczywiste pokrycie w produkcie. Inaczej żaden marketing nie przekona klienta do zakupu.